så trevligt :P

Blivit utmanad av Johanna =)

1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker ?

Blogg.se -  ICA.se - nsk.se

2. Sjunger du hemma eller i duschen ?  

är det en bra låt sjunger jag sen kvittar det var det är

3. Kan du spela något instrument, vad ?

Jess både piano å klarinett

4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär ?

Det beror på hur dagen varit å vad jag har att skriva om

5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar ?

Hrm, har ju läst lite i alex blogg

han som var med i ensam mamma söker men inte är han så känd...

6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit ?

Nja, vem kan det vara....Carola Becker kanske ?!

7. Alla samlar på något, vad samlar du på ?

ljus å ljushållare kanske :P

8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing ?

Jag ska vara ärlig är en mes tyvärr :P

9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film ?

Robert Gustavsson å hans namnlike Björn å så Johan Glans såklart !!

10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda ?

Intresse ?! Hrm GUD vad jag är tråkig har ju inge.... :P


Jag utmanar

 

Sara 

Louise

Emelie

 

Ha en fortsatt trevlig sönda !!

 


lämna ett avtryck
Postat av: Louise

Nej åå, vad trevligt med lite utmaningar! :D

Då har ja något o göra ikväll hihi!



Allt bra sötnos?`

2009-02-16 @ 17:08:00
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0