im back :P

Ja sist jag skrev var när jag satt uppe i sthlm vid köksbordet 

å jag har inte haft tid att vara inne på bloggen 

har haft allt för mkt att göra nämligen....

när vi kom hem från sthlm på onsdan förra veckan

så hade ju festivaldax börjat här i stan :P

men jag var en sväng hos H å the kids :)

tog igen missad tid hade ju itne setts på evigheter om man säger så :) 

torsdan blev det krstd å bio å filmen som stod på listan var sommar med göran 

HAHA !! den var minsann rolig....

freda blev det krstd med S å vi hamna på rusta

å köpte tapeter mkt snygga sådana dessutom :P

lörda var det fest hos M&A mkt mkt trevligt å sen möte jag å H upp S å Å i stan 

blev inte länge där tyvärr men var rätt trött.....

Gårdagen blev mest slappedag å gott var det minsann :D

idag var det ikea som gällde härligt härligt 

En tids missande i bloggen blev en kort å snabb genomgång :P 

TAKIDA den 27 november i malmö blir det med E U H å H :D HAPPY HAPPY !!!

 

Svarar på kommentarerna senare 

See Ya 

 

 


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

Hej gums! Underbart att ha fullt upp! Har inte haft mkt tid hemma sista tiden ;) Men de e underbart! Me like a lot.

Kramar

2009-08-11 @ 15:47:18
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Jupp jupp! Me happy also =)

Like our english ha ha

Tänk både du o jag fann lyckan bak hörnet. =)

Kramar i massor älskade vännen min.

2009-08-12 @ 21:13:28
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0