60 årskalas å bowling

ja så ser min lörda ut :)  Hur ser din ut ?!

 

Jag å H ska ut å springa en runda idag iaf så sas det att vi skulle göra det idag :P 

Sen ska jag hitta nån fin blomma eller nått till T som har sitt 60 årskalas idag

Det blir i bowlinghallen å det är lite kul att ha sitt kalas där :P

 

Nu ska jag göra vid mig å sen ska jag ringa H tänkte jag 

See Ya 

 


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

Hej hopp!

Härligt att få lite uppdateringar här inne =) Förstår om du oxå har fullt upp. ler.



Ja visst e de skumt att vi har sprungit på lyckan samtidigt! =) Men kul!

Hoppas du får en underbar kväll!

Kramar



Love you sis

2009-08-15 @ 13:20:41
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0