se vilken bild du får...

Haha kollade igenom lite i datan å hittade en liten kul grej

eller kul å kul kanske ett tridsfördriv vem vet ?!  

googla (och ta första bilden) :

1. Ditt namn
2. Ditt mellannamn
3. Ditt efternamn
4. Namnet på din gata
5. Namnet på den du gillar
6. Din ålder
7. Det sista du åt idag
8. Färgen på tröjan du har på dig just nu

 så här blev mitt : 

 

 bild 1 till 4 :

bild 5 till 8 :

 

 

Vilket nöje man har lite roligt å se vad det blev för bilder 

vissa roligare än andra 

Den sista bilden : den blå elefanten är nog min favorit den fick mig att le =) 

 

tjo


lämna ett avtryck
Postat av: Johanna

Skoj skoj...skall göra en dag sen.... =)

2008-09-13 @ 22:24:56
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Fru Frost

Heeeeey va kul, den måste jag oxå göra =0)

2008-10-13 @ 21:39:27
URL: http://frufrost.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0