hur ser hässle ut igentligen ?

Var ute å gick innan ikväll å hamnade bland lite villor

där jag inte gått tidigare

å nyfiken som man är tittar man ju in hos folket

för t.ex. tips till sitt eget hem

om deras gardiner är snygga eller den där fönsterlampan osv

å så var det då detta hus som jag fick gå tillbaka till

för att jag trodde jag sett fel

MEN det stod alltså TRE DILDOS i fönstret

VEM hundan skyltar med sina dildosar på det viset ?!

Skakade lätt på huvudet å skrattade så tårarna rann

å så tänkte jag att jag måste ju ha bild bevis på detta

så när jag var på väg hem igen tänkte jag att då skulle jag

passa på å ta ett foto MEN då var det naturligtvis ner rullat HAHA !!

 

Sen kom jag till MAXI å där hittade jag mig en tvättkorg som jag köpte 

 Snygg va ?!  slänger in denna bilden med 

 

Sen gick jag mot mitt kära hem

å möte då tre cyklister i tonåren som verkade ha riktigt skoj

å helt plötsligt skriker tjejen som cyklar sist till

å dem andra frågar vad är det ?

Ett löv hoppade svarade hon 

å världens skratt hos hennes vänner bröt ut

å jag skrattade lite lätt jag med HAHA !!

Hur kan man bli rädd för ett löv ?! *fniss*

 

Så går jag vidare å möter då 6 små barn i åldern 7 - 10 år

som går å snackar med varandra 

då en av dem säger

shit fan glömde spriten hemma jaja du har väl lite å bjuda på va ?

ja fan det är lugnt svara killen då

HALLÅ ??!! Hur gamla är NI ska man prata så i den åldern ?

NÄÄ detta stämmer inte dem ska vara hemma å leka å busa

inte prata på det viset å vara som nån värsta tonåring

NÄÄ föräldrar NI måste reagera å TA TAG I SAKEN

kolla vad era barn gör för nått !!

 

Ha D


lämna ett avtryck
Postat av: Johanna

Detta kommer skänka oss mycket glädje långt fram haha.... jag skall oxå börja ställa mina dildosar i fönstert istället...... istället för blommor.... man slipper ju vattna dom s å dom står alltid upp :P



jag blir med rädd för löv... haha.....



7-10åringar skall inte dricka sprit!!

2008-11-14 @ 21:36:58
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

snygg tavla btw ;)



o korgen gör sig fint där.... =)

2008-11-14 @ 21:38:21
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sarah

Haha, jag tittar ALLTID in i människors fönster, men jag uppskattar inte om folk går utanför mig och GLOR!

Ang. dildosarna så låter det nästan som om du gick förbi min kompis hus den kvällen hon agerade värdinna på ett sexparty, jag radade upp en efter en i fönstret :)

2008-11-15 @ 00:04:14
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Louise

Vilken outfit ska ja ha ikväll?

Kika in hos mej o hjälp mig välja.

Tack på förhand söta du! :)

2008-11-15 @ 17:18:00
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Louise

de är riktigt riktigt drygt med såna grannar!

o lixom, sen tog de skit lång tid för jouren o komma! hade inet kommit på den timmen ja va vaken, två timmar senare va de fortfarande livat:(

Sen blir ju mina grejer förstörda för de röker.

2008-11-15 @ 17:38:26
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Olle

Dildosarna skall man väl inte ha i fönstret, de skall väl vara någon annanstans, eller är jag helt fel? Oavsett, väldigt kul! Det är sådana små saker som förgyller vardagen!

2008-11-16 @ 06:09:29
URL: http://ytterstadomen.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0