innan sömnen

Slänger in ett litet inlägg innan sömnen tar tag i mig ordentligt...

Är rätt nere för tillfälligt TYVÄRR !!

Har kommit i en svacka å det känns lite svårt å komma ur den

SUCK !! 

MEN !! Det varar ju inte för alltid som tur är =)

 

Om 70 dagar åker jag å dem underbaraste människorna jag vet

miss J å miss E till

PLAYA DEL INGLÉS i en vecka -TREVLIGT !!

 

Hoppas verkligen min msn börjar funka snart - ORDENTLIGT !! 

Har provat en sak nu å än så länge verkar det funka iaf

MEN hur länge ??!!

 

Ha D

å STORA KRAMAR till J å

å små kramar till er andra som läser =)

 


lämna ett avtryck
Postat av: Johanna

tack för kramen...kramar tillbaka! =)

2008-11-05 @ 12:46:19
URL: http://misseverything.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0