nu så....

Denna gången skriver jag från min egen fina bärbara data, var nämligen å köpte mig en på onoff idag =) - GLAD !!

En HP blev det men vilken sort får jag nog återkomma med för nått data snille är jag inte !!  Då undrar ju säkert vännerna om jag gått å skaffat mig en data utan att skaffa internet si ni jag är väl inte helt dum klart jag skaffa internet med det kom med i paketet när jag köpte datan, telia mobilt blev det sen om det är nått att hänga i granen det lär ju tiden utvisa - hihi !!


Så miss J nu är det bara att snacka en massa skit om kvällarna - hihi !!!
å eftersom det är mobilt kan vi ta med den när vi åker på äventyr -
BRA VA ?!



många KRAMAR till miss J


Ja föresten jag glömde ju nästan har jobbat första dagen på mitt nya jobb idag ju 

å det har jag gjort genom att kolla på film å smurfat som nu å det är ju inte illa - hihi !!



lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0