rastlös....

kl är då fem i tolv på kvällen å jag är rastlös

å skulle helst bara vilja springa en mil eller två

MEEEEN NÄÄÄÄ

får ta det en annan dag ist

Har städat eller ja plockat i lgh nu ikväll tänkte dammsuga oxå

men tittade på kl å jag tror inte grannarna hade uppskattat

om jag satte igång sugaren vid elva tiden

så nepp det får vänta till imorn MEN jag är lika glad för det :P

Har snart kollt klart hela säsong två av VÄNNER 

hrm vad ska jag göra sen har ju inte inhandlat dem 8 andra säsongerna

MEN dem kommer hamna i hyllan dem oxå helt klart

har ju gått å väntat på att dem skulle komma på dvd

men har inte fått handen ur fickan fören nu å köpt iaf. två säsonger...

å det är ju alltid något :P

VÄNNER är min absolut favorit serie det finns inte nån serie som slår den serien !!

 

Nää ska fortsätta kolla vänner

Take care


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0