sönda

igår blev det degeberga marknad med underbara PE M lillan å BR :D

Åkte karusell med lillan - hästarna

å jag kan säga som så att karuseller som går runt runt runt

är inget för mig blev lite lätt illamående

men lillan hade skoj å hon är världens goaste

så jag åker mer än gärna karusell med henne :D

 

Sen hamnade jag hos LR å det blev jag LR å BR

som åkte in till sista dagen på krstd dagarna 

träffade på OO på torget :P

denna OO glömde mig när det var dags att åka hem så 

det blev en soffa i rinkaby ist å det funkade bara bra :D

träffade EL käka lite älgkebab å dansa järnet på torget :P

såg lillH pratade lite å den andre H vinka jag bara till men töja inte prata 

eller kände väl inte riktigt för det

träffade A inne i tältet lika charmigt glad :)

å sen kom den där hemlige igen :S

Denna hemlige, hrm skulle bra gärna vilja veta dennes namn.......

 

Träffade på JP å DL :D det var katten inte igår min lille "bonne" HAHA !!! 

 

Nu är jag hemma i mn trygga vrå

å ska ta mig ett varmt bad å bara slappna av :) 


lämna ett avtryck
Postat av: pelle

haha, OO, PR, MM.. det var en jävla massa initialer du ;P

2009-07-12 @ 22:00:52
URL: http://pellespersonliga.se
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0