på väg hemåt igen

då sitter man här vid köksbordet

i frösunda för sista gången iaf för denna gången :) 

äter frukost medans dem andra tre bara sover :P

vädret är kanon ute å jag sitter å funderar på hur vädret är hemma :S

det har ju regnat å åskat några dar nu har jag hört.....

Här i sthlm har det varit kanon väder sen första dan vi kom upp 

HÄRLIGT !!! 

Vi har varit på grönan å i hagaparken å i gamla stan å på naturhistoriska 

hur trevligt som helst :D 

Vi avslutade igår med skansen å inte bara det utan allsång på skansen HAHA !!

å tror ni inte att vi hamna på TV ?! 

JODÅ det gjorde vi fick mess om det av S :P 

Det var skoj iaf :) 

Så nu har vi sett sommarkrysset å allsång på skansen live - TREVLIGT !!

Bilder kommer senare !!

 

Vi skulle gå upp vid åtta bestämde vi igår så alla hann göra vid sig å så vidare 

men än så länge är det bara jag uppe å dem andra sussar gott på sina kuddar 

Så vet inte om jag ska hälla vatten på dem eller spela musik eller om

jag bara just ska hoppa på dem :P 

HAHA !! HAHA !! HAHA !! 

 

Nää lika bra å låta bli dem.....

dem kanske blir arga som bin :P 

MEN jag hoppas dem vaknar snart vill HEM !!! 

 

Hörs när jag är tillbaka i skåneland 

See Ya

 

 

 


lämna ett avtryck
Postat av: Louise

Trevligt o va med på TV hörru, då måste ja ju kika.. vet dock inte riktigt hur du ser ut:P haha



Väntar på bilderna nu då! :D

haft de bra förstår ja? skönt o komma bort lite? :)

kram

2009-08-05 @ 10:13:06
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: pelle

uj, då är du tv-stjärna nu alltså? ;D coolt.

2009-08-06 @ 22:15:08
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Petra

Hej hopp gummi S.... boll ha ha

Jo då du ville allt him lilla jäntan min! Ler

Jo vi hamnade visst på tv. Försöker se de nu på datan ha ha ha ... men men... kramar i massor

2009-08-07 @ 13:10:52
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0