trillade in lite snabbt....

har försummat min blogg tycker jag

men har man inte tiden till att sitta så har man inte MEN ska allt ta å försöka

ta mig i kragen å iaf skriva en gång minst i veckan MEN kan inte lova nått tyvärr....

 

Hur ser mina dagar ut då ?!

Jo det är jobb jobb jobb å sen när man kommer hem

är det familjen familjen familjen

å lite vänner å lite vänner å lite vänner

Dagarna går alldeles för fort oxå tycker jag

ena dagen är det månda nästa är det freda var tar tiden vägen ?!

Sen hjälper ju inte vädret till heller :/ Den förbannade snön kan den itne vara över nu ??!!

NÄÄÄ då ska det börja snöa igen så just i skrivande stund trillar det ner en massa snöflingor

som inte alls är välkomna :/

nepp nu har tiden hunnit ifatt mig igen dags att göra det man måste

ha en trevlig helg !!


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0