"inlåst"

ja ungefär så känner jag mig just nu å många andra dagar !!
finns tydligen människor som har världens koll på en
fast att dem igentligen inte har det

jag är inte en människa som pratar öppet om mitt liv
å vad som händer i det för jag vet att det finns människor som läser
denna blogg som igentligen borde bry sig mer om nått annat
men men tyvärr är det inte så....

när man väl är hemma i den lugna vrån får man inte vara sig själv å göra som man vill
man måste vara "inlåst" för att människor ska fatta att man kanske inte mår super bra !! 
bara för att det händer vissa saker ska man inte behöver vara "inlåst"
man ska få lov å kunna unna sig nått som man kanske värderar mer än vanligt men men

det tar orken ur en kan du fatta det ?!

lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0