tisda kväll kvart i åtta

Jaha då har denna dagen oxå sbart gått 

Sitter just nu å softar framför TVn å allas våra favoriter Vänner 

iaf är det mina favoriter :P

 

Har msnat lite med M å

Annars har jag bara diskat undan middas disken å tatt det lugnt

Imorn är det dags för halv dag 7.45 - 13.45

där efter ska jag nog ta å tvätta fönsterna OM vädret tillåter

snöade ju i mängder när jag åkte till jobbet imorse

å när jag åkte hem nu i kväll så sken solen som bara den

väl hemma var solen som bort blåst å det var grått å kallt

Så jag håller tummarna för fint å soligt imorn

så ska mina fönster få sig en omgång

å sen ska jag ta å rensa vinden tror jag allt

MEN får se hur dagen är imorn först......

 

Nää ska ta å gräva ner mig i täcket å kolla klart vänner

sen har vi dem desperata hemmafruarna 

 

See Ya 


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0