tillbaka i trygga hemmet

efter en lång lång dag i backen !!

 

hur många gånger trillade jag nu då ?! HRM.....tappa räkningen :P

hur många gånger roade jag S förmodlinge 955 gånger

eller nått sånt eller iaf så många gånger jag trillade =)

HAHA !! 

Men jag hittade ett jättebra sätt att komma ner

från toppen så fort som möjligt

störtlopp sittandes - funkar skitbra !! 

Sen om det är så lyckat med tanke på mina fina blåmärken på skinkorna 

det är en annan sak :P

 

 

Fick guldstjärna av en av killarna som jobbade där iaf

jag knäppte mina pjäxor innan jag lämna in dem 

å det gjorde honom å dem andra riktigt glada :P

sån snäll tös jag är =) 

HAHA !!

 

Där var riktigt mkt folk å jag hade faktiskt kul

vädret var snöigt å kanske t.o.m lite regn 

men jag ska kanske gå skidskola nästa gång eller vad säger du S ?!

Men jag fixade ju dem flesta backaran ändå tycker jag =)

 

har tatt mig ett välförtjänat bad å sen intog jag sängen

för somna lär jag om inget annat bör jag göra det

efter en sån lång roande å ansträngande dag =)

 

Slog ju rekordet inatt sov tre å halv timme DET NI !!

 

trevlig helg !!


lämna ett avtryck
Postat av: sofie

de kommer bilder på när du trillar i backen plus hur din rumpa såg ut efteråt... hihi...

2009-03-08 @ 00:16:00
URL: http://nillfie.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0