sönda

å kl är 9.37 *jäsp*

 

Stackars MH blev antastad av en 40 åring igår

AJ AJ AJ :P

HAHA !! 

Skulle varit där å hjälpt stackarn, får vara där nästa gång ist :)

Fick ett mess vid två om att det sög apa

å att jag skulle vara glad över att inte varit där

HAHA !! 

när jag ändå var vaken vid 02.00 drog jag fram kl till 03.00 så var det gjort 

 

Nu ska jag kolla långben å hans gäng :P

 

See Ya 


lämna ett avtryck
Postat av: Louise

Godmorgon!

Samma här, han ja träffade har redan träffat en ny tjej.. Hans känslor försvann bara sådär på en sekund sen så träffa han en ny. så nu börjar ja ge upp, får ägna all tid åt bloggen o alla goa bloggtjejer! :)



Vad gör du idag då?

2009-03-29 @ 11:00:55
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Mr Hyde

Haha, det var faktiskt inte så kul som det låter :P Eller ja, det var faktiskt rätt roligt nu när man tänker efter :P hahaha

2009-03-29 @ 20:58:50
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0