pii katten

vad jag fryser !!

Måste nog säga till vaktmästaren

att han får kolla mitt fönster för det drar från spjället

BRR *skakar i kroppen*

 

Idag har jag bara softat 

käkat lunch med M E - TREVLIGT !!

å så har jag fått höra att

svenskar bråkar om skor 

å utländska bråkar om allt

KONSTIGT !!

TRAMSIGT !!

 

När jag skulle ta tåget till staden så  var där en kille som tänkte hoppa

men det var en annan som fick tag i honom i sista sekund

å slängde ner honom på perongen

PII KATTEN vad hjärtat hoppa i 130 

USCH !!


lämna ett avtryck
Postat av: Anna

Haha, jag kan tänka mig detta! Men du får följa min blogg så kommer jag håll dig uppdaterad med bilder! När tog du din student? :)



Sov så gott:)

2009-03-16 @ 21:20:20
URL: http://tresmating.se
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0