månda eller ?!

Ja då var denna dagen slut.....

å nej det är tisda men för mig är det månda

med tanke på min lediga dag igår =)

Stängning idag men kunde gå hem en timme tidigare ändå

Josef släckte å låster åt mig

vilken städtant vi har på jobbet WHOHOO för Josef the man :P

HAHA !! HAHA !! HAHA !! 

 

Tatt en fika på stan med S TREVLIGT alltid trevligt =) 

Träffade på N med familj på fiket GRATTIS till bebisen - MYS !!

Ska hänga med honom nästa gång å spela innebandy

OJ OJ OJ var ju ett bra tag sen man lattjade runder

det var ju när jag å J var tillsammans

å med hans syskon å respektive OJ OJ OJ 

många år sen......

MEN MEN kul ska det bli så jag ska hänga med nästa tisda

ist för ikväll töjar jag ärligt inte :P

 

Imorn blir det kort dag på the job 

å sen bär det av till stora staden med S å till bojkottningsstället Hemtex :P

Ska få mina pengar tillbaka TACK men om jag handlar där igen ?! NÄÄÄ !!

 

Näpp nu är det dags för att göra lite te å knäcke =)

 

See Ya 

 


lämna ett avtryck
Postat av: Anna

Okej, ja då var det ju ett tag sen;) Jag kan förstå det, studenten är väl en dag som man aldrig glömmer!



Jag ska på balen med min underbara klass och pojkvännen som går på skolan oxå! :) Jag ska ha en vinröd coctailklänning:)



Asså, varför blev det ingen bal för dig då?



Hoppas din måndag varit bra! :)

2009-03-17 @ 19:10:15
URL: http://tresmating.se
Postat av: e

Hej,det låter som en bra dag :D Håller med dig angående HemTex, undviker att handla där faktiskt. Falsk marknadsföring har de också.

2009-03-17 @ 20:13:19
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: e

Va? Blir så galen då jag hör sådant, så lågt så dåligt. Nej, bojkottning var det rätta ordet.



Kram och trevlig afton

2009-03-17 @ 20:34:52
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0