lörda kväll

å jag har krypt under täcket

har legat här en stund nu iofs 

å tänkte faktiskt stänga TVn om en liten stund 

fast att kl inte är mkt 

MEN som jag sagt så många gånger förr

så sover jag ju inte med nån reda 

å det har jag inte gjort nu heller på några nätter

SUCK !!

 

Hur har lördan sett ut så ?!

Har bara varit hemma å tagit det lugnt med film

å när kl började närma sig 20.30 så släckte jag ner lampor

å tände lite ljus ist 

stod å tänkte lite å sen hamnade jag på infernity

å när jag kom hem igen fortsatte jag å titta på robinson å när kl var 21.24

kom jag på mig själv om nersläckningen 

TYPISKT så jag missade den HRM !!

 

Nää ska väl ta å sussa kudde istället 

 

Ha en fortsatt trevlig lörda allesammans :)


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0