freda

SOLEN är framme idag med SKÖNT !! 

 

Min chef ringde nyss å fråga hur det var med mig

å om hon väckte mig

njaa väckte å väckte har sovit uruselt i natt

så jag försökte ta igen lite sömn

MEN kl är mkt så det var rätt bra

att hon ringde =)

Hon skulle fråga hur det var med mig som sagt

å hur det gick på sjukhuset 

HAHA !!

 

hon är förvirrad å helt underbar denna kvinna....

Jag sa till henne med - I det är nästa torsda för A ska ju jobba för mig 

JAA det var det ju fick jag tillbaka till svar å tätt efter kom då ville jag ingenting :P

HAHA !! 

 

Vilken chef ringer bara så där ?!

INTE många, kan jag tänka :)

 

IDAG : Fika med P C :P å få reda på hemligheter om M :P HAHA !!

IKVÄLL : Har inte en susning, blir väl TVn å en filt 

 

See Ya 


lämna ett avtryck
Postat av: sofie

Läsa vad du skriver kan vara en gåta ibland. Speciellt när man ska klura ut vilka personerna är. Men jag tror att jag kopplade vilka dom var... Skolan å 740..;)

2009-03-20 @ 12:16:18
URL: http://nillfie.blogg.se/
Postat av: Andreas "Kryckan"Hansson

Ja William kan charma tjejerna kan jag lova :) Sen om ham ärvt det efter mig det kan man bara hoppas på ;)

2009-03-20 @ 16:39:04
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0