sova vad är det ?!

vet inte vad ska skriva å därav fattar jag inte riktigt

varför jag ens gick in på bloggen

men som vanligt kan jag inte sova å har inte gjort det sen i fredas 

JÄTTE BRA juu eller inte......

SUCK !! 

Ska man börja med sömntabletter för å kunna sova

nja inte min grej å knapra piller

kan jag så avstår jag mer än gärna

 

Halv två blööö

helt tyst är det utanför fönstret nån bil som kör förbi då å då

vad dem gör ute mitt i natten kan man ju undra...

eftersom jag inte kunnat sova

har jag varit en runda på kyrkogården å satt ljus åt min lilla flicka

Ja ni som inte viste det - ja jag har en liten änglaflicka 

låter kanske löjligt men jag brukar sitta å prata med henne 

berättar om hur hennes syster haft det i skolan

å hur hennes pappa har det å hur jag har det 

berättar hur mkt vi saknar henne

löjligt tycker säkert många men det är en bearbetningsfas för mig 

Jaha vad är sova igentligen är det nått bra för det verkar ju inte funka på mig 

 

SUCK !!


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0