mhm...

jaha då har man varit vaken i några timmar

ja för å vara exakt så är det 2.5 timme 

å jag somnade två timmar innan HAHA att ha dessa perioderna är inge kul 

å K tycker det är dags att införskaffa sig lite pills men NEJ TACK !! 

 

Hur ser helgen ut då ??

Jobba imorn men bara halv dag sen är det hemmet som gäller 

sönda ser ut som förljande softande.....

 

Igår var jag först här hemma på stan med A å M å så hade jag Ps barn

å vi fika på stans mysigaste ställe å A konstatera att fiket  var ett ungdomscafé

å jag var för gammal för jag var lika gammal som tjejen som äger stället :S

M åkte hem å så var det bara jag A å barnen =) 

 

P hämtade barnen å jag A å P åkte vidare till andra staden å A hittade lite kläder

å jag hittade lite presenter en till A å en till S =) *ler

 

Vad händer idag då ?! hrm.....

freda å jag vet inte ett dugg som händer

blir det softande i sängen kanske ?! 

Ja jag får väl se vad som händer

 


lämna ett avtryck
Postat av: johanna

magen lever sitt eget liv, så dne skiter jag i! =)

2009-02-06 @ 17:47:44
URL: http://misseverything.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0