ang melodifestivalen del 3

Velvet - soundet gillar jag 

maja - gillar jag

BWO - näää

sofia - vadå fattar inte vad hon sjunger

EMD - ja alla små flickor lär väl rösta 

molly - vilken röst hon har - denna låten gillar jag

rickfors - har jag inte hört låten förr ?!

hrm du vinner över mig

hrm ja är det inte så att den är väldigt lik jag ska köpa vingar ?!

Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox  å deras I Got You - välkommen till jamaica

 

Hur tror jag att det går imorn då ?! 

SVÅRT det där

MEN jag TROR att det blir 

EMD å BWO till Globen 

Velvet å Molly till andra chansen

 

Jag personligen HOPPAS på 

Maja å Molly till Globen

till andra chansen - vet i katten asså......

Sen kan det ju vara så att man ändrar uppfattning

när man väl hör HELHETEN av alla låtarna

 

Nää nu ska jag köpa onyttig mat !! 

See ya


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0