i helgen

blev jag tårögd av lycka.....

i lördas, helt bara så där kom det lite bokstäver från

som jag inte skulle komma på länge

å så efteråt sa han att att han menade det

å att det inte behövdes vänta längre för det var så han kände :) 

JAAA jag vet att det är alldeles för tidigt

men känns det rätt så gör det å jag är helt 100 ja helt 1000

å H är lika säker på det !! 

 

MMMM hela helgen blev på österåsgatan som sagt tidigare

å i lördas vi hos P&K å där var A med å så spelade vi plump

det var minsann år sen jag spelade det :P

å kom delad andra plats med P HAHA !!

sen spelade vi TP å där vann P&K å jag&H kom på andra plats å A&J sist HIHI !! 

P jävlades med mig ett par gånger

så han fick sig ett par knogar på nerven i överarmen

å K bara skratta å sa att han minsann förtjänade det :P HAHA !! 

Stackaren måste haft hela högerarmen i blåmärken igår :S 

A tåflörta hejvilt hrm H vad säger du om det ?! :P 

I söndas blev det fotboll både live å på TV 

live var H som spelade å dem förlora :S men men 

å sen var det ju Zlatan å barca :P 

MEN måste vatt en tråkig match

eller så var jag bara trött för jag somna minsann :P HAHA !!! 

 

NU ska jag ta å kolla lite TV 

See Ya 


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

Hej hej gumman min!

Ser ut som du oxå haft en underbart helg. =) Bra bra

Oj oj oj om orden!!! Lyckliga du!!!



Ja vi hade de jätte mysigt igår! Så härligt. Äntligen en kille som vill hitta på ngt. Ja ngt annat än bara dricka och se på discovery ha ha =)



Ja då MÅSTE H följa med så du e glad där uppe ha ha



Massa massa kramar

2009-08-24 @ 19:12:52
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

mmm vi märkte de ha ha

Kramar

2009-08-24 @ 19:29:36
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: cecce

Lyckliga du! Kärleken är härlig, eller hur?

Kram

2009-08-25 @ 06:54:34
URL: http://httpwww.ceccesblogg.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0