zzz alla sover gott på sin kudde

men inte jag :(

Jag har suttit å zappat mellan kanalerna 

å inget bra är där....

har fått ett sånt där samtal som ingen vill ha

har berättat för M om det men har inte orkat 

skriva nått här eller säga nått till mina vänner 

SUCK !!

Han finns inte mer nu å jag vet inte hur jag ska hantera det

vet inte om jag ska gråta eller bara vara tyst....

JOO han finns men inte här mer omkring oss 

VARFÖR ?! Varför skulle det hända just honom 

i barcelona hände det

varför skulle han tvunget dit ?!

 

A jag tänker å önskar att du var här 

men du ville se äventyr å din familj 

ville det med men fastna i spanien 

å din syster A jag tänker på dig 

Du är stark du klarar detta !!

Det är massa år sen jag såg er sist eller iaf dig

å nu får jag aldrig täffa dig igen

I´m sad so sad it's a sad sad situation


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0