utmaning

Hittade denna utmaning hos min goda vän Petra

å tänkte att jag kände mig utmanad :)

TREVLIG LÄSNING !!

 

1. Hur gammal är du om fem år ? Jag är 32

2. Vem var den sista du träffade ? cicci på H&M

3. Hur lång är du ? 169 cm

4. Vilken var den senaste film du sett ?  en schopoholics bekänelse

5. Vem ringde du senast ? det var tant P

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem ?  Nej jag sitter å funderar, har du kommit på nått.....å det var till  Petra

7. Vad är helgens planer ? Umgås med vänner 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms ? Det beror på vad det gäller

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda ? Gifta 

10. När såg du senast din mamma ? Vet ärligt inte

11. Vilken ögonfärg har du ? Brun-Gröna

12. När vaknade du idag ? kl ringde vid 8 tiden

13. Har du någon gång hittat en katt ? Ja, faktiskt :P

14. Vilken är din favoritplats ? just nu har jag ingen :(

15. Vilken plats föredrar du minst ? Sjukhuset - hatar dem

16. Var tror du att du befinner dig om tio år ? Inte en blekaste aning inte gift iaf :P

17. Vad skrämde dig som barn ? burk-ingvar 

18. Vem fick dig att skratta senast ? MH fick mig att skratta gott - TACK !!

19. Är du för ung för att äga vinylskivor ? Nej jag är tydligen inte det :P

20. Har du stationär eller bärbar dator ? bärbar liten sak :)

21. Sover du med eller utan kläder på dig ? hipsters å linne 

22. Hur många kuddar har du i sängen ? fyra st 

23. Hur många landskap har du bott i ? ett

24. Har du någon gång spytt på någon ? nix pix never

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota ? Beror på vad det är för dag å årstid :P 

26. Är du social ? absolut

27. Vilken är din favoritglass ? choklad - mums

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon ? köpa ett hus i Thailand 

29. Tycker du om kinamat ? Jess absolut !!

30. Tycker du om kaffe ? vad är det dem brukar säga.....har inte blivit vuxen ännu :P 

31. Vad dricker du till frukost ? H2O

32. Sover du på någon särskild sida ? nja olika 

33. Kan du spela poker ? absolut 

34. Tycker du om att mysa ? självklart vem gör inte det :)

35. Är du en beroendemänniska ? fråga nån annan om det 

36. Känner du någon med samma födelsedag som din ? nää känner inte honom men Robert De Niro

37. Vill du ha barn ? Har en ängelflicka så jag vet inte.....

38. Kan du några andra språk än svenska ? skoltyskan, engelska å danska :P

39. Har du någonsin åkt ambulans ? Jess har jag minsann gjort :S

40. Föredrar du havet eller en pool ? västkusten

41. Vad spenderar du helst pengar på ? Kläder å grejor till mitt hem

42. Äger du dyra smycken ? jess gör jag 

43. Har du någon gång testat narkotika ? NEJ ABSOLUT INTE !!!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen ? en cookie

45. Vem är den roligaste människan du känner ? ja du bra fråga

46. Välj ett ärr på din kropp ? har inget tror jag men i kroppen - magsäcken 

47. Vad har du för ringsignal ? Fall for you - secondhand serenade

48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten ? räknas klänningen från 9.an avslutning

49. Flirtar du mycket ? nej definitivt inte

50. Vart togs din profilbild ? i kameran

51. Kan du byta olja på bilen ? jajemänsan har levt med en "bilmekaniker"

52. Har du fått fortkörningsböter ? nix pix

53. Vilken var den senaste bok du läste ? Den hemliga kocken 

54. Läser du dagstidningen ? metro räknas den ?!

55. Prenumererar du på någon veckotidning ? Nää

56. Dansar du i bilen ? gör nog ont å så är det för trångt tror jag :P

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast ? RIX FM

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper ? saras nummer

59. När var du i kyrkan senast ? ett bra tag sen

60. Vilka personer utmanar du : Alla som läser min blogg 


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0