underhållning eller ?!

Anders frågar David Batra

vad är lattjo lajban ?!

DB svarar - det är Dr Albans lillebror 

HAHA !! HAHA !! HAHA !! 

Parlamentet är ju bara så skojfriskt :P

 

Nu är det snart dags för

Van Veeteren :)

 

sen är det kudden som gäller 

 


lämna ett avtryck
Postat av: Kattis

Saken är den att jag hade inte följt bloggen om jag inte hade tyckt att han var trevlig. Att han hade varit med i tv gjorde att jag började läsa, men det är inte det som gjort att jag fortsatt att följa den. Läser den, kommenterar den o skämtar på, trodde inte det kunde störa någon?!

Tack i alla fall för dina ord, dem värmde verkligen!

Kram Kattis

2009-04-05 @ 23:00:50
URL: http://katteyes.wordpress.com/
Postat av: Petra

Ha ha ha! Kramar hoppas förresten att du får en bra dag idag vännen!

2009-04-06 @ 11:19:01
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0