torsda

Då har man jobbat klart för denna dagen med :)

Fick härligt god Hedvigsoppa till midda idag på jobbet - mums

å till efterrätt var det nått smarrigt med apelsin i

så det kunde jag inte äta tyvärr....tål inte apelsinen juu :(

men men jag klarar mig nog ändå HAHA !!

Har pratat med S i luren å hoppas hoppas jag får en gräsmatta att klippa :P 

HAHA !! 

Mår faktiskt bättre idag än hur jag mått dem andra dagarna 

 

KRAMAR till mina goa vänner som finns där när jag behöver dem :-)

 

Solen har varit framme hela dagen å skönt det

men det har oxå varit molnigt å blåst kallt :P

 

 


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

Hej! Skönt att du mår bättre!!!

Detsamma. Snart fredag ju!

Kramar

2009-04-16 @ 19:39:53
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0