tänk på vad du skämtar om...

kollade min mail å hade fått en historia av min goda vän Pia

läs skratta å kommentera om ni vill HAHA !!

 

En Torsdag i rättsal 14b.  
 

Försvarsadvokaten : - Kan ni vänligen tala om hur gammal ni är.

Den lilla damen  : - Jag är 86 år gammal

 

Försvarsadvokaten : - Berätta nu, med egna ord, vad som hände

kvällen den 1 april.

Den lilla damen : - Ja, jag satt ju där på verandan

när den unge mannen som bor granne kom och satte sig bredvid mig. 

 

Förvarsadvokaten : - Kände ni mannen ?

Den lilla damen : - Nja, lite grann, han bor ju

som sagt var granne och är mycket trevlig. 

 

Förvarsadvokaten : - Vad hände efter han satt sig ner ?

Den lilla damen : - Han berättade att han tyckte om

äldre kvinnor och att jag var väldigt sexig.

Han började att smeka mig på låren.
 

Förvarsadvokaten : - Hindrade ni honom ?

Den lilla damen : - Nej det gjorde jag inte. 

 

Förvarsadvokaten : - Varför inte ?

Den lilla damen : - Det kändes så skönt.

Ingen har gjort så med mig sedan min

Albert dog för 30 år sedan. 
 

Förvarsadvokaten : - Och sedan ?

Den lilla damen : - Han började smeka mina bröst.
 

Förvarsadvokaten : - Hindrade ni honom ?

Den lilla damen : - Nej det gjorde jag inte. 

 

Förvarsadvokaten : - Varför inte ?

Den lilla damen : - Hans smekningar gjorde mig alldeles varm

i hela kroppen, jag har inte mått så bra på åratal.
 

Förvarsadvokaten : - Vad hände sedan ?

Den lilla damen : - Jag kände mig så upphetsad att jag bara la mig ner och sa :

'Ta mig unge man, ta mig !'
 

Förvarsadvokaten : - Nå, tog han er ?

Den lilla damen : - I helvete heller !

Han skrek bara : 'April, April !!' Och

det var då jag sköt den djäveln !!!


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

Ha ha ha

Gör så .

Kram

2009-04-04 @ 20:28:40
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahaha!



Tack:) Ja fy, kaffe är Inte gott! Te är däremot min drog. Yogi te med lakris och chokladsmak är favoriterna! (:

2009-04-04 @ 21:38:03
URL: http://tresmating.se
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0