nu är det kväller :P

Robinson 2009

vem åker ut idag ?! 

 

Sen är det ballar av stål HAHA !!

Det är ju bara för skoj :)

 

har ätit mig en liten sallad nu precis å gott var det 

mår något bättre nu än vad jag gjorde innan idag

om man säger så....

 

KRAM till mina underbara vänner som tänker å bryr sig om mig !!

TACK för att ni finns :)

 


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

Kunde ej se Robinson =(

Då jag har dålig signal på boxern.

Men vi får se ngt annat. Och blogga. Blir lite mer träning sen tror jag.



Kramar

2009-04-11 @ 21:48:11
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du. Jag blev lite orolig allt när jag såg henne posera. Hon får INTE bli modell. SNYFT!

Nej nej nej hon e mkt smartare än så.

=)



Nej jäkla boxer (ursäkta)



Kramar på dig älskade vännen min

2009-04-11 @ 22:23:45
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0