lörda

"Vilken härlig dag ha ha ha haa

solsken hela dan tralla la la laa"

 

Idag ska det bli äventyr men vart vet jag inte än

var tal om malmö

MEEN nja kanske inte har pratat om HBG å över till danmark 

men men vi får se vi får se :)

 

Nu ska jag allt göra vid mig sen ska jag ringa miss D

See Ya 

 


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

Miss D ?! ha ha ha de ska jag allt komma ihåg idag! =)



Synes

kramar

2009-04-18 @ 10:39:22
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Louise

nu vill ja veta hur eran dag varit, vart åkte nu? :)



Tråkigt att ni träffas mindre o mindre :( Ja träffade en kille på min fest för en vecka sedan som ja fortfarande träffar faktiskt, tro de el ej. men ibland kan fyllestrul strula bra åxå tror ja ;)

Så nu hoppas ja på de bästa, men han säger att han tycker om mig så ja får lita på de!:P

japps, vi verkar ha haft samma problem, så ja hoppas snart du åxå hittar nån bra kille. du förtjänar de bästa ju! :D

kram

2009-04-18 @ 19:38:25
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0