its time

med att göra vid sig 

för sen bär det av till staden i det underbara vädret :)

Såå gott !!

 

Pratade med A på msn

himskans trevligt

kan jag tillägga :)

slutade väl prata typ vid ett  *jäsp

men inte jag

jag tittade sista gången

på kl vid 3 tiden 

å vaknade vid 5 å då var det

ett stort jäsp kan jag säga

vände på huvudet å somnade om å vaknade igen vid 7

å då pigg som tuppen är vid 4

 

Ska faktiskt möta upp min systerson B på stan å ta igen lite kvalitetstid

han fyllde år nu i onsdas på självaste "lurdagen" :P 

så det är ju inte mer än rätt att han ska få hitta en present idag !!

 

Sen ska jag kolla efter lite skor med hjul så jag kan rolla med S

för hon har fått för sig att vi ska vara blåa eller iaf jag blå på gumpen igen :P

HAHA !! HAHA !!

Se om jag hittar några

annars får jag ta mig

en sväng här hemma på stan igen å kolla lite extra :)

 

Ha en underbart bra freda i SOLEN

å ni som inte har sol ha en underbar freda ändå =) 


lämna ett avtryck
Postat av: Louise

Godmorgon!

Är A en han möjligtvis? ;)

vi hade super roligt igår, herregud! :D

Efter de hade ja en dejt, o förmodligen kommer han hit i helgen! Kan de bli bättre lixom? :P



Hoppas du får de mys idag!

2009-04-03 @ 09:25:43
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Louise

men de låter ju helt perfekt sötnos! :D

Är de han du va på dejt med förut?? :)



yes, de ska bli spännande. den här verkar lite mer mogen och en louise kille, han är från norrland så hans dialekt är MUMS! :D kan inte bli mer charmigare:P hihi

kram

2009-04-03 @ 09:56:40
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Louise

Härlig, får önska dig lycka till då! :D

2009-04-03 @ 10:03:34
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0