helgen

Grillning stod på schemat på lördan 

å jag säger då det 

hade skitkul rent ut sagt !!!

träffade på A som jag inte sett på 10 år :S

HAHA var lite kul att jag redan kände en kille som var med

men inte att det skulle vara just han

å att jag skulle känna honom på det viset som jag gör :P

MEN hur skoj som helst å träffa honom igen :)

 

Vi var 10 st å det blev som sagt grillning bollspel å kubb

å mitt lag var helt klart bäst det var jag E M å så A - VI VANN !!

"Ta ner solglasen å kasta så träffar du" - HRM ?! :S 

Nää det gjorde jag inte nej HAHA !!

 

Sen gick vi in å så blev det musik tävling

å alla tre lagen fick 18 poäng av 20 

 

Singstar blev det i sovrummet först bara jag å E

sen kom dem tre grabbaran grus :P H M å

Å H sjöng så jag fick upp mina poäng å A i Es mick

HAHA blev glatt överrraskad att H kunde sjunga så bra 

 

Var inte alls planerat men hamnade på Grand

å jag lovar jag har ALDRIG haft så skoj

som jag hade i lördas på Grand

Det blev jag H M A E å U som hamnade där

å vi hade riktigt kul !!

Träffade på N där som vanligt :S HAHA !!

å det blev en liten dans hihi

Sen träffa jag F himla trevlig !!

 

Pratade med H hela vägen hem till E

å det hade varit trevligt

MEN nej en annan gång kasnke :P

Somnade vid 07.00 på sönda morgonen :D

 

På söndan :

Vid 15.00 var jag U å E på väg till motormässan

å då kommer det ett mess från H

som jag inte trodde skulle komma om jag ska vara ärlig :D HAHA !!

Det var inte mkt att se på

men träffade på en gammal vän

var himla trevligt å se honom

var evighetersen jag träffade på P

å hans bil stod så fint där å när jag såg skylten

så tänkte jag att det kan inte vara två som heter så å som har likadan bil :P

å så var det inte heller :)

 

Skulle kolla fotboll

men vi kom fram till att vi inte skulle hinna fram i tid

så det blev grillning med E ist  - TREVLIGT !! 

å väl hemma så kom det massa sms å telefonen ringde

så det blev prat i luren med både R å

sen blev det messande med H å F å på msn blev det prat med F å MH 

många vänner :) TREVLIGT !! 

 

Nu är det månda å jag vaknade i morse å var dålig - HRM KUL :S eller INTE :( 

Så det är bara för mig att stanna hemma idag å imorn å se hur det blir på onsda....

MEN MEN

just nu känner jag mig pigg å vaken

så det kanske bara var för lite sömn eller för mkt sol igår :)

 

Nu ska jag kolla lite TV 

See Ya


lämna ett avtryck
Postat av: Petra

Vilken kul helg!! Grattis till de

Ja visst hatar vi sådana cyklar ha ha ha

Nej nu ska jag strax hämta lillskrutt!

Kramar

2009-04-27 @ 13:21:24
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!

Stackare. Vila nu idag då! Lova de?

Såg precis att du messat mig.

Kram

2009-04-28 @ 10:03:14
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0