bank bok sång å lite tango :P

Förlåt för att jag varit dålig på att uppdatera

men jag har inte haft så mkt tid

hade önskat mig 24 timmar till på dygnet för att hinna med allt 

MEN man kan inte få allt här i livet å det har jag oxå förstått :)

 

Gårdagen bjöd på :

En 30 minuters tripp i åhus HAHA !!

Sen en bokrealese på café Fenix 

Boken Om du var jag av Jessica Schiefauer 

Bubbel å massa gott bjöds det på

å självklart fick jag med mig boken hem 

När hon läste ett stycke i boken

blundade jag å tänkte tillbaka på när jag var 19 

som huvudpersonen å henne kompis är i boken.....

BRA BOK säger jag !!

iaf det lilla jag hörde jessica läsa

för jag har ju inte börjat läsa den än :S

 

 

Sen hamnade vi plötsligt nån annanstans

men jag säger inte var :P

HAHA HAHA HAHA !! 

D vet för P skrev det men NÄÄ vi säger inte var HAHA !!

min hesa röst blev iaf hesare efter en sång

å sen hamnade vi på banken å där kom både jag å P fram till att vi nog gått å blivit gammla :D

MEN MEN vi är lika glada för det å nästa helg hoppas vi på annat skoj :D 

MASSOR av KRAMAR till dig gumman du är underbar å TACK för en trevlig freda :D

 

Nu ska jag minsann göra vid mig för det är SOL

å värme ute å en mjukglass på torget hade inte suttit fel :P

 

Ha en underbar lörda alla goa bloggare 


lämna ett avtryck
Postat av: Annika

Jag kom på vad killen hette som jag tänkte på, Love heter han Melander

2009-04-25 @ 16:54:33
Postat av: Petra

Ha ha ha nej de nämner vi inte för ngn ha ha ha

Pinsamt ju !

Tusen tack själv för en underbar kväll!

O ja vi e nog för gamla för att gå ut på fredagar ha ha ha

Kramar

2009-04-26 @ 11:42:12
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Pasi

Var ju trevligt att träffa madde igår ju. :D

2009-04-27 @ 08:01:36
Postat av: Andreas "´Kryckan"Hansson

Du håller med mig??

2009-04-28 @ 14:15:52
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0