1 april

å ingen har kunnat lura mig :) 

SKÖNT !! 

Brukar annars vara den som blir lurad....

Har varit på MAXI å handlat lite

hittade snygga vår gardiner

som jag köpte med mig hem

putsade fönsterna å satte upp de snygga gardinerna å blev riktigt nöjd :P

har varit i solen hela dagen

å det har varit så skönt 

VÅREN är äntligen här !! hoppas jag på :P

 

Nu ska jag sussa kudde eller iaf försöka :)


lämna ett avtryck
Postat av: Anna

Aw, men oj! Då förstår jag verkligen att du kan känna med dem! Vad skönt och vilken lättnad att du är frisk nu! Förstår att det måste varit jobbigt.. När fick du beskedet? Önskar dig all lycka med att du får fortsätta vara friskt!



Tänk va mycket folk bär på, ibland är det nog bra att bara tänka igenom allt bra som man har..



Tack! Va snäll du är!!



Kramar till dig med vännen (:

2009-04-01 @ 23:15:09
URL: http://tresmating.se
Postat av: sofie

Sant.. dina gardiner var jätte fina.. Fast som vanligt så måste jag pilla å ändra mig.hihi=)

2009-04-02 @ 14:41:42
URL: http://nillfie.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0