vad gör man ?!

Asså nu har jag vänt mig å vredet mig å hatt mig men somnar det gör jag inte - VARFÖR ?!

Kan det vara så att jag har för mkt i huvudet som snurrar runt

å som jag inte vet vad jagt ska göra av ?? 

BLIR så trött NEJ jag ÄR så trött på att inte kunna somna

utan att tänka på en hel drös med problem

fast att det igentligen inte är några problem igentligen  - VARFÖR ?! 

Regnet öser ner å det smattrar på ballkongräcket,

tänkte att det får mig nog att slappna av å bara somna in 

MEN NÄÄ !! Så det blir Judge JudyTV4+  

hon är för cool den tantan asså vilken fräck mor/farförälder 

HAHA !! 

 

Nähä kl är 02.46 å det är tyst som graven i trappan...hrm det var ovanligt ?!

Brukar ju alltid vara nån som går i den JAJA

dem har väl lärt sig att det finns gamla i huset som sover å så jag HAHA !! 

känner mig som en pigg 90 åring ibland men det är ju jag det =)

 

 

 

 

Tunga steg utanför mitt fönster en tystnad å så en harkling å så går stegen vidare...

Kommer personen fram till sitt mål eller fastnar hon i regnets fallande droppar ?!


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0