nån lista jag hittade hos en bloggare =)

Kolla din telefonbok vilken som är vilket nr....

 

Har du pussat nummer 6 ?

camilla - NÄÄ har aldrig gjort det å kommer inte att göra det heller

Är nummer 7 söt ?

elaine - Klart att hon är

Vad var ditt första intryck av nummer 12 ?

Gäddans förskola - här ska jag nog trivas 

Gillar du nummer 24 ?

ingela - klart att jag gör =)

Vad gjorde du och nummer 3 senast ni träffades ?

annelie E - vi käkade tacos å pratade =)

Vad har du för relation med nummer 18 ?

svenne - säg nått vi inte har....

Hur ofta träffar du nummer 22 ?

pernille - så ofta det går exempelvis imorn bl.a 

När ska du träffa nummer 20 nästa gång ?

svenne - JA bra fråga när han har tid eller jag har tid ?! 

Är du nära vän med nummer 32 ?

jessica T - gammla arbetskollegor, hur nära kan det bli ? Himla go tjej =) 

Hur skulle du beskriva nummer 19 ?

Svenne - snygg å förvirrande

Skulle du kunna resa bort med nummer 25 ?

janne - nja isf med hela hans familj ALDRIG bara med honom ICKE !!

Brukar du och nummer 23 träffas ?

ida - nää tyvärr inte har bara blivit när vi jobbat ihop 

Hur länge har du känt nummer 9 ?

emma - ja minst 4 år iaf måste det vara =) KUL tjej !!

Vad pratar du och nummer 17 oftast om ?

hattstugans förskola avd vitsippan - om jag kom till jobbet eller inte

Skulle du kunna ge nummer 4 en kram ?

annelie H - självklart, saknar henne =)

Vad har du och nummer 26 för relation ?

jenny - min kära kusin =) 

Vad skulle du vilja göra med nummer 31 ?

jessica N - umgås med henne ta en fika å prata om hur det var när vi jobba ihop =)

Vad är det bästa med nummer 33 ?

sara - hrm bra fråga att man alltid fick sig ett gott skratt på np när vi jobbade ihop =) 


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0