Mamma Mia the winner takes it all

Here we go again...

 

 

TACK underbara miss J för en trevlig sönda kväll 

Det blev Mamma Mia, skratt å tårar å skön allsång bara vi två HAHA !!

Helt klart att det är jag, miss J å emme om 25 år

eller som sagt det är bara 24 år kvar till 50 - brr ryser i hela kroppen asså å bara tänka på det

MEN dem säger att livet börjar då så igentligen VARFÖR klaga ?! *fniss*

 

Vad har annars helgen bjudit på ?! Jag har varit mesta delen på cykeljakt

MEN nån cykel har jag inte hittat å då menar jag ju min lilla goa cykel

som igentligen bara har varit till besvär men sakna henne kommer jag att göra *snyft

 

Käkat thaimat å kyllingpytt i helgen å GOTT var det !!

Fattar inte att jag aldrig TRÖTTNAR på thai ?! lustigt...

 

NÄÄ nu ska jag allt krypa till kojs 

Ha D


lämna ett avtryck
Postat av: Johanna

Tack själv för en super trevlig kväll gumman!! =)

2008-10-12 @ 21:45:31
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Emelie

inte 24 år för min del 27 år tihi=)

hoppas vi ses snart=)

2008-10-13 @ 18:07:53
URL: http://almostunreal.webblogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0