blir tokig

Då var man å köpte en ny cykel idag å tro inte att den var fel fri inte - SUCK !!

Blir så TRÖTT, är det inte det ena så är det självklart det andra eller tredje....

Växlarna fungerar inte som dem ska å är det inte meningen

att en cykel från en cykelhandlare ska fungera ?!  jag bara UNDRAR !! 

Så det är bara att ta tillbaka den imorn å få det fixat eller så får dem ta tillbaka cykeln - GRR !! 

 

Annars har dagen varit riktigt höstlig - löven trillade i huvudet på mig

å medans jag varnade några av barnen på jobbet att ekollonen kunde trilla i huvudet på dem

å att det kunde göra ont fick jag själv ett å jag LOVAR det gör ONT !!

 

Nää ska titta lite på TV innan det är dags att krypa till kojs 

 

Ha D


lämna ett avtryck
Postat av: Johanna

växlar kan strula ibörjan innan man använt dom...det gjorde dom på mors cykel

2008-10-14 @ 17:50:10
URL: http://misseverything.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0