värme - skönt

Jaha vad har man gjort sist man skrev ?!

Har ju inte haft tid eller ork efter en hel dag i solens strålar att sätta mig å skriva

men fick ta händerna ur fickan å skriva nånting -

ALLTID är det NÅGON som är NYFIKEN !!

Vad har då hänt sen sist jag skrev ner nått...

KENT å HÅKAN HELLSTRÖM - Hbg 23 juli (bilder kommer senare)

GEKÅS & LISEBERG - Ullared/Gbg 25 juli (bilder kommer senare)

 

Var i Hbg med bästa Johanna å det var en super trevlig kväll

med mycket folk å mycket bra musik !!

"HÅLL HUVUDET HÖGT" 

Blev sovandes i Vollsjö - trevligt träffa "mor" å "far" igen =) 

Var på Gekås å Liseberg med bästa J oxå å vi hade super kul - eller hur ?! haha

Blev inte så mkt handlande på gekås men fick iaf en del - alltid nått !! 

På liseberg var det mkt folk å vädret var kanon fint, det  blev karuseller som

balder å kanonen, parisehjulet å radiobilarna - haha

tornado en si så där tre gånger - ulk !!

Var inte bra för min del var hel snurrig efter det men kul hade vi - haha !! 

Hemåt till skåne blev det vid 23 å hemma i lgh var jag vid 2

en hel dag/kväll med miss J - TREVLIGT !!

tjoff


lämna ett avtryck
Postat av: sara

ja precis ja hoppas hon inte kommer tillbaka:D hoppas de löser sig med jobb för din del med

kramar

2008-08-02 @ 22:23:29
URL: http://snult.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaaaa, kul hade vi..... :P

2008-08-03 @ 13:46:43
URL: http://misseverything.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0