våren ?!

Vaknade vid åtta tiden efter att jag somnat om en timme =) SKÖNT !!
var ju ledig från jobbet idag....
Det behövdes handla så jag gick faktiskt upp till MAXI å köpte lite gott !! 
Sen hamnade jag på JYSK med nille, kanske jag hitta nårra snygga gardiner men nix pix - SYND !! 
Hamnade på telenor oxå nille skulle kolla en ny mobil...
när jag kom hem käkade vi revben å potatissallad
å det tyckte jag passade perfekt i vårvädret...
Efter midda blev det stor städning å jag lovar gud vad jag har
dammtorkat överallt å ingenstans !!
Himmel får nog bli mer noga med att dammtorka
för det behövdes verkligen när jag kollade bokhyllan !!
Har varit underbart väder hela dagen å det har varit så skönt
att känna våren som jag hoppas är på väg =)

Hur ser det ut på jobbet under sportlovet då ?!

Månda - Ja som jag skrev tidigare var jag ju ledig idag !!
Tisda - bowling !! - KUL !!
Onsda - "fångarna på röinge"
Torsda - BIO vi ska se på Alvin å gänget !! 
Freda - Då är jag ledig !! men det är jag varje freda -
SKÖNT att ha en ledig dag i veckan =)

Tjoff vännerna !!

Bild lånad från SFbio



lämna ett avtryck
Postat av: Johanna

Låter som en skön vecka.... ses nästa vecka..... :)

2008-02-19 @ 17:31:51
URL: http://misseverything.blogg.se
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0