väntat...

att crister sjögren skulle hamna i finalen var väl väntat med alla tanter som röstat - hihi !!
I love europe är en annan tolkning av blue hawaii tycker jag men men 
Suzzie å hennes visst finns mirakel blev inte direkt till final, den kom till andra chansen å där hoppas jag att hon kommer till final för den gillade jag skarpt !!
Michael Michailoffs låt var i andreas johnson anda -
lite synd för jag gillade en av hans egna låtar när han var med i fame factory,,,
Det jag inte kan förstå är hur e - type över huvudtaget är med i melodifestivalen
han platsar tyvärr inte där å så kommer han till andra chansen, 
jaja alla har vi olika smak å tur är väl det :) !!
Kul för amy - debutant å kommer till final - SKOJ !!

Tjoff




lämna ett avtryck
Postat av: Josephine

Jepp, det är ju ett bevis på att fjädrar kan fungera och att majoriteten som röstar är över medelåldern:)

2008-02-10 @ 10:02:13
URL: http://mumintroll84.blogg.se
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0