mer att göra....

Har fått mer jobb nu :) SKÖNT !!
Har fått jobb som resurs på mitt gamla jobb på dagiset gärdsmygen - KUL !!
Har gått hela föra veckan med huvudvärk fast mer att värken varit i pannan å igår kollade jag med vårdcentralen å då har jag bihålsinflamation - KUL !!
Så nu äter jag tabletter å så rinner näsan till förbannelse 
å fryser så jag har blivit total förkyld - inge kul alls :( 
ULLARED resa snart - TREVLIGT !!
Det blir jag, miss J å A så det blir himla trevligt
å att vi kommer ha en trevligt kväll tillsammans
dan innan oxå är nått jag ser fram emot :)


NU ska jag kolla klart på BYGGLOV !!
KRAMAR till miss J å A :)

tjoff



lämna ett avtryck
Postat av: Johanna

Ja, den 29febuari blir dte ullared...då skall vi shoooopa :)

kraaaam

2008-02-06 @ 13:27:35
URL: http://misseverything.blogg.se
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0