lalalala lalala

Då sitter man här klar vaken å kl är fem i tre

å resten av byggets boende sover lugnt i sina sängar eller soffor för den delen

men inte jag inte självklart ska jag sitta vaken

å sucka över min funderingar om när hundan jag ska somna.....

Blööö för såna här nätter....men jag har ju iofs vant mig

MEN herre jisses jag har inte tid å bli trött imorn under dagen

jag ska för hundan träffa P å sen E å sist men inte minst eller jo det är hon

AHHHH tänk positivt detta fixar jag......klart jag fixar det nemas problemas !!

 

Jaha ska jag ta å vrida å vända på mig igen nu några timmar

å se om det blir nån sömn ?! 

Ja jag får väl försöka iaf :P

 

Take care 


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0