en annandag

Så då var JULAFTON avklarad

JULDAN blev en sväng till ONOFF med A å det var trevligt :P 

Vi hamnade på KVANTUM oxå å EXPERT

KVANTUM skaffade jag hem SATC the movie för 99 KR - får kolla den en dag :P

Det blev en MP3 som inte fungerar så A ska kolla på det senare TACK !!

Å idag är det en ANNANDAG - var en sväng på stan å skaffade mig två julisar

till mina två bonusbarn eller bonussystersbarn =)

TACK för att jag får skämma bort dem lite :P

 

NEHE till helgen måste jag nog ta mig i kragen å umgås med E

ska nog slänga iväg ett mess å kolla om E har tid å lust å ork 

 

Nu ska jag dricka TE - mums vad GOTT !!


lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

hehe tackar!allt bra med dig?hur gåre med jobb o allt? god fortsättning på dig med

2008-12-26 @ 20:55:22
URL: http://snult.blogg.se/
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0