bubblan - madde

Börjar med att säga TACK TACK TACK för en super rolig kväll !!

Synd att tiden bara rann iväg men det blir ju så när man har skoj :P

 

Har nog inte haft så KUL som jag hade igår på evigheter !! 

BOWLING stod på schemat å det var hur KUL som helst !!

Det blev jag E U F å H å det var SVINKUL !!

om man nu kan säga svinkul utan att det blir missförstånd :P

JAG VANN HAHA HAHA !!

å så fick jag mig ett nytt smeknamn :P 

Kärt barn har många namn är det inte så ?! HIHI !!

Spelade hrm glömt vad det heter nu igen sån där ishockey aktigt nått

hrm lät ju som en bra förklaring å jag hördes nog i hela lokalen

eller jag hördes i lokalen å sköt en å annan gång på dem runt omkring :P

MEN KUL var det å E VANN !! 

Kvällen började med att vi spelade gitarr hjälte å jag ROADE - HAHA !! 

fattade mig inte på det så nästa gång ska jag F-N inte ge upp som jag gjorde igår

HAHA - JÄTTE SKOJ IAF !!

 

Nää nu ska jag fortsätta min maraton med VÄNNER bara älskar den serien 

 

Take care 


lämna ett avtryck
Follow NaLLe

lämna ett avtryck här:

Namn:
lämna kvar mitt namn ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0